zdrowie kobiety

Aktywność kobiety, a dieta

Większość kobiet chce być aktywna, ale nie zawsze wie jak poradzić sobie nadwyżką kilogramów. Aby osiągnąć dobre rezultaty, potrzebny jest program żywieniowy, który zapewni 1500 kcal dziennie i jednocześnie pomoże stracić do 1,5 kg w ciągu tygodnia. Taka dieta jest bardzo prosta i opiera się całkowicie na zasadach zdrowego odżywiania.

Ważne, żeby z codziennego menu wyrugować pełnotłuste produkty mleczne, tłuste mięsa i wędliny. Zastępujemy je różnorodnymi oraz bogatymi w sole mineralne warzywami i owocami. Nie możemy również zapomnieć o spożywaniu soków warzywnych. Dieta odchudzająca kobiety prowadzącej aktywny tryb życia musi dostarczać organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych (białko, tłuszcze, węglowodany) oraz odpowiednią ilość energii, tj. 1500 kcal dziennie.

Niska zawartość kalorii w jedzeniu oznacza prawdopodobieństwo utraty w ciągu tygodnia do 1,5 kg. Zdrowa dieta prawdziwej aktywnej kobiety musi być zrównoważona, prosta i przede wszystkim zdrowa. Aby to osiągnąć, należy spożywać 5 posiłków dziennie o małej objętości, co pozwala wrócić żołądkowi do mniejszego rozmiaru i nie pozwala na jego rozciąganie. To powoduje, że jemy mniej i mniej tyjemy w przyszłości.

Oczywiście w ślad za dietą muszą iść zbilansowane ćwiczenia, które pozwolą nam schudnąć, ujędrnić oraz wysmuklić nasze ciało. Rzecz jasna, sport należy też uprawiać ze względów stricte zdrowotnych, ponieważ to wysiłek fizyczny właśnie stanowi najlepszą formę profilaktyki. Kobiety wybierające aktywny tryb życia muszą wiedzieć jak prawidłowo się odżywiać, by czas poświęcony na ćwiczenia nie okazał się zmarnowany.

Aktywność fizyczna wiąże się bezpośrednio ze zwiększeniem zapotrzebowania energetycznego. Jeżeli celem jest wyłącznie zrzucenie zbędnych kilogramów, to wtedy trzeba dodać aktywność fizyczną, jednak nie zawsze sama aktywność czyni cuda. Dzieje się tak dlatego, że ważne jest nie tylko to, ile kalorii spożywamy, ale też skąd je czerpiemy. Dlatego też jeśli mieścicie się w dziennym limicie kalorii, ale wasza dieta składa się przede wszystkim ze śmieciowego jedzenia, to raczej możecie zapomnieć o pozbyciu się zbędnej tkanki tłuszczowej. Można oczywiście czasem pozwolić sobie na jedzenie na wynos

Dodaj komentarz